üzümlü pastane keki



malzemeler:

hamur:

500 gr un
150 gr pudra sekeri
2 yumurta
250 gr margarin
1 paket kabartma tozu
1 su bardağı kuru üzüm
vanilya

üzerine: yumura sarısı

yapılışı:

tüm malzemeyi karıştırın bu olculerle hamur tam kıvamında oluyor sonradan un eklemeyin. yarım limon iriliğinde parçalar alın ıstedıgınız seklı verın uzerıne yumurta sarısı surun onceden ısınmış 200 derecedekı frında kızarana kadar pişirin. bu tarif daha önce paylaştığım karadeniz kurabiyesini andırıyor her ikiside muheşem lezzet.

Yorumlar

Nehir Butik Pasta dedi ki…
ben bunlara bayılırım tarifi hemen yazdım diğer kurabiyeyi de deneyeceğim
ellerine sağlık Banu şef
made in funda dedi ki…
uzun zamandan sonra seni ve lezzetlerini görmek çok güzel.ellerine sağlık.....
aleyna dedi ki…
elinize sağlık.tarifi not aldım.çocukluğum hatırlatan bir tarif.
LeylaK dedi ki…
aa hakkaten bu pastanede gördüklerimizden :) ellerine sağlık. Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...
SeneminYemekleri dedi ki…
Çok lezsetli görünüyor .Bu yoğunluğunuzda vakit bulup tarif paylaşmanız çok hoş. Bide tarifleri başkaları gibi yarım yamalak vermiyorsunuz. Teşekkürler..
Aybike Ceylan dedi ki…
Ayy Banu'cugum ben bunlari cok severdim Turkiye'deyken, bir okuyayim dikkatlice, sagol ve de ellerine saglik.

Selam ve sevgiler...
Nixie dedi ki…
Kesinlikle not edin.Çünkü hem basit hemde güzel.Kruvasanla beraber denedim.Bu daha çok hoşuma gitti.İlk fırından çıkınca kek gibi ama soguyunca kurabiye hissi veriyor.Hatta sıcakken yerseniz bir gevreklik hissi alacaksınız.Size minnettarim...

Bu blogdaki popüler yayınlar

frambuazlı kek

tel kadayıflı kek

eclair ve pastalar için parlak sos yapimi