çikolatalı parfe



Malzemeler:

500 ml süt kreması
70 gr şeker
4 yumurta sarısı
4 bütün yumurta
2oo gr şeker
4 adet yaprak jelatin
300 gr benmari erimiş bitter çikolata

Yapılışı:

krema ve şeker çırpılır yoğun bir kıvama getirilir.
4 bütün yumurta sarısı, 4 bütün yumurta ve şeker kaynayan suyun üzerinde benmari şekilde mikserle koyulaşana ve şeker eriyene kadar çırpılır
jelatin soğuk su dolu bir kaba alınır yumuşaması beklenir. yumuşamış jelatinlar büyük bir cezveya alınır benmari usulu eritilir.
krema yumurta karışımı ve jelatin karıştırılır en son erimiş çikolata eklenir tekrar karıştırılır. istediğiniz kablara doldurulur veya kalıpşara erin dondurucuda bir gece bekletilir servis yaparken çikolata sos ile süslenir.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Balımmm ellerine sağlık tam benlik ol
muş bol çikolatalı:))Kocaman öpüyorum
Ellerinize sağlık nefis görünüyor. Sevgiler...
Adsız dedi ki…
Çok güzel,çok şık olmuş.Ben de denemek istiyorum ama jelatin hiç kullanmadım.Çikolatalı tatlılar favorim.Teşekkürler...
Gülcan dedi ki…
görünüşü bile harika insanın ağzının suyu akıyor.ellerinize sağlık.
Nehir Butik Pasta dedi ki…
ustadan nefis bir tarif daha
ellerine sağlık Banu
elif dedi ki…
cok guzel degisik tatlar yapmayi cok seviyorum , ama jelatin yerine ne kullanabilirim?
ellerine saglik canim cok lezzetli görünüyor..sunumuda cok hos olmus..sicacik sevgi ve selamlarimla..mutlu pazarlar diliyorum..
Mutfak Havlusu dedi ki…
bu çok çok güzel birşey üfff
yavaş yavaş sostan başlayıp keyife varmak:)))
ellerinize sağlık
handan64 dedi ki…
Süpersin bunum süpersin ellerinesaglık

Bu blogdaki popüler yayınlar

frambuazlı kek

tel kadayıflı kek

eclair ve pastalar için parlak sos yapimi