çikolatalı tart - 2



bu nefis çikolatalı tartı daha öncede yapıp yayınlamıştım tarif burda ...

Yorumlar

Gülcan dedi ki…
çok lezzetli görünüyorç. tadıda yerindedir eminim.yiyenlere afiyet olsun.
Nehir Butik Pasta dedi ki…
ellerine sağlık Banu
bu sıkıcı,yağmurlu günlerde ne güzel gider:)
DATLIM dedi ki…
Çok hoş görünüyor ellerinize sağlık:)olsada yesek...
Saglıklımutfak dedi ki…
süper bir görüntü.eline sağlık Banu:)
özlem dedi ki…
süpe rsüper süper. ellerine sağlık.
Adsız dedi ki…
Muhteşem,muhteşem,muhteşem! Tebrikler. "Kİbele Banu" bence bir ekol, bir marka olma yolunda..Görsellik ve sunum süper, tarifler süper, lezzetin de harika olduğunu anlatıyor...SErap.
yemekbiraşk dedi ki…
tam bir bomba olmuş :)
elinize sağlık
sevgiler..
Adsız dedi ki…
elinize sağlık, tart çok güsel gözüküyor,yeni fotoğrafın güsel.semina
sarımutfak-hande dedi ki…
süper olmuş bayılırım
ellerine sağlık
Unknown dedi ki…
Balımmm MUTLU YILLAR....Unuttum san
ma çok rahatsızım bu aralar sana tüm sevdiklerinle beraber olacağın
harika bir ömür dilerim.Şapkalı fo
toğrafına bayıldım.Kocaman kocaman
öpüyorum.
Adsız dedi ki…
BANU HANIMCIĞIM TARİFLERİNİZİ VE SİZİ ÖZLEDİK NERDESİNİZ SEVGİLER BLOĞUNUZUN SIKI TAKİPCİSİYİM HEYACANLA YENİ TARİFLERİNİZİDE BEKLİYORUM SEVGİLER SİBEL

Bu blogdaki popüler yayınlar

frambuazlı kek

tel kadayıflı kek

eclair ve pastalar için parlak sos yapimi