vişneli kek -3-






Yoğun bir iş yılı sonunda bir haftalık kısacık tatil iyi geldi. Yazlıkta bahçede vişne ağacından topladığım vişnelerle kolay ama nefis lezzetli bir kek yaptım. tarife geçelim.


Malzemeler:

5 yumurta
1 su bardağı şeker
yarım su bardağı sıvı yağ
yarım su bardağı süt
1 su bardağı vişne çekirdekleri çıkarılmış
2 su bardağı un
1 paket vanilya ve kabartmatozu




Yapılışı:

yumurta aklarını ve sarılarını ayırın. akına şeker ekleyin 5 dakika beyazlaşana kadar çırpın. yumurta sarılarını ekleyin çırpmaya devam edin. sıvı yağı ekleyin yarım dakika çırpın sütü ekleyin un, vanilya kabartmatozu ekleyin karıştırın. yağlanmış kalıba dökün üzerine temizlenmiş vişneleri
dizin. önceden ısınmış 185 derecedeki fırında pişirin.


Yorumlar

rabis dedi ki…
merhaba. sarilari katilasmis beyazlarami eklicez ? orasini anlamadimda...
cevabiniz için tesekkürler
fransa'dan sevgiler
ozguluntarifleri dedi ki…
visneli kek nefis gorunuyor Banucum taifini aldim en kisa zamanda deneyecegim..
Ellerine saglik senin gibi ustanin tariflerini denemek buyuk bir zevk.
herzaman tariflerinin hayraniyim.
canim cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.Kendine iyi bak.
Unknown dedi ki…
Fıstık gibi olmuşsun maşallah balım:)
Kekte süper ellerine sağlık.Şablon sü
per elleme artık bence çok iyi durmuş
sayfanda.Çokkkk özledim seni kocaman
öpüyorum.Gökşin prensesimide öp:))
banu kırmızıgül dedi ki…
rapis canım merhaba

katılaşmıs yumurta beyazına yumurta sarıları eklenecek tekrar cırpılacak. sevgıler

özgül canım ,

benim tesekkur ederım cok incesın sevgıler.

deryam canım,

tesekkur ederım ben de senı cok özledım öptüm sevgıler...
umutluhayat dedi ki…
süper bir kek ellerinize sağlık
YeMeK vAkTi dedi ki…
Banucum merhaba,ellerine sağlık tarifin harika görünüyor her zamanki gibi
gökşin dedi ki…
Anneciğim çok güzel kekler yapıyorsun.
ben de senin gibi güzel kekler yapacağım
kızın gökşin
Vişenın kek de bırakdıgı lezzet apayrı gelıyor bana tatlının ekşi ile dansı desem daha doğru olur..
Ellerıne sağlık nefis..
seda dedi ki…
Kek cok güzel görünüyor ama caydanlik ve fincanada bayildim:)
Gülcan dedi ki…
anlaşılan bize bişey kalmamış.elinize sağlık.ben aranıza yeni katılanlar listesinden gülcanın sevimli mutfağı

Bu blogdaki popüler yayınlar

frambuazlı kek

tel kadayıflı kek

eclair ve pastalar için parlak sos yapimi