tahinli minik çörekler ve salepli paskalya çöreği




Sabah kahvaltısı için hazırladığım tahinli minik çörekler ve salep aromalı paskalya çörekleri. Paskalya tarifini daha öncede yapıp blogumda yayınlamıştım aynı hamurdan hazırladım sadece ek olarak içine 1 çorba kaşığı toz salep ekledim. Hamurun yarısını yumurtadan daha küçük yuvarladım ve merdane ile açtım, içlerine birer tatlı kaşığı tahin ve toz şeker ekledim yuvarladım rulo sardım. mayalayıp önceden ısınmış fırında pişirdim.
Hayırlı bayramlar...


Yorumlar

Unknown dedi ki…
Balımmmmmmmmm hayırlı bayramlar tahinli çörek ve paskalya çöreği daha
ne isterim ben.Ellerine sağlık kocama
öptüm.Seni çokkkkkkk seviyorum...
keskinli dedi ki…
Kurban Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı olsun...
Adsız dedi ki…
Bayramınız kutlu olsun, Banu hanım, blog dünyasına dönüşünüze çok sevindim.....Elinize sağlık. Çörekler enfes olmuş, paskalya çöreğine ve tahinli her çeşit çöreklere bayılırım zaten.Selma

Bu blogdaki popüler yayınlar

frambuazlı kek

tel kadayıflı kek

eclair ve pastalar için parlak sos yapimi