frambuazlı çikolatalı pasta



Bayram tatili evdeki kardeşlerime yaradı ne istedilerse yaptım :) Mert; frambuazlı pasta, kızım Gökşin; çikolatalı istedi bende ortaya karışık frambuazlı çikolatalı pasta yaptım. Artık tatil bitti işe devam. Benim kaderim yemek ve pasta yapmak :) çok güzel bir kader :)

Malzemeler:

kakaolu pandispanya tarif burda
beyaz pasta kreması burda

çikolatalı ganaj :

200 gr bitter
200 ml krema

ayrıca:

1 paket çikoltalı kremşanti
1 su bardağı süt

2 su bardağı frambuaz

ıslatma şurubu:

yarım çay bardağı acıbadem likörü
2 çorba kaşığı karo
hepsi 1/2 su bardağı ılık su ile karıştırılır.
arzu ederseniz şekerli süt ile ıslatın.


Yapılışı:

pandispanyalar bir gün önceden pişirilir dinlendirilir. Kremalar hazırlanır, pandispanyalar 4 pata ayrılır. Pandispanyaların her katına 1 çorba kaşığı çikolatalı kremaşanti sürün frambuazla doldurun ve 2 çorba kaşığı beyaz kremadan ekleyin sürün düzeltin diğer patları eklereken pastaya aynı işlemi yapın. patları üst üste koyarken mutlaka 1 çorba kaşığı ıslatma şurubu ile ıslatın nemli olsun kuru kalır. en son hertarafını kremşanti ile düzgünce kapatın bir iki saat dolapta dinlendirin. Ganajı benmari usulü arada karıştırarak eritin soğuyunca soğumuş pastanın üzerine dökün kenarlardan aksın şekilli olsun. süsleyin dolapta dinlendirin. servis yapın.

Yorumlar

Ahahhhh yemede yanında yat misali:)ellerine,emeğine sağlık canım muhteşem olmuş:))En kısa zamanda deniycemmmm:))))
Unknown dedi ki…
Balımmm muhteşemim valla resme bakarken Burak'la ağzımızın suyu aktı
Ellerine sağlık muhteşem olmuş bizim için bir dilim yeseydin:))Gökşinciği
mede afiyet olsun.Kocaman öptüm seni
çokkkkk seviyorum....
Unknown dedi ki…
Balımmm bu karo ne çok merak ettim birde pasta nasıl böyle düzgün oluyor
senin gibi bir pasta uzmanından bunları öğrenmek istiyorum mailini bekliyorum kocaman öptüm....
banu kırmızıgül dedi ki…
sedo canım tesekkur ederım iyi bayramlar...

Deryam;
canım haklısın ben en ıyısı kameraya cekeyım yaparken yazarak anlasılmıyor.
sızlerı anlıyorum söz bır daha yaptıgımda kameraya cekecek bırı ve vıdeoyu blogda yayınlayacağım.

Karo; karo esmer şekerli mısır şurubu. sevgılı Gülümün hediyesi pasta ıslatmada kullanıyorum :)
Pastanın görüntüsü harika ellerin dert görmesin... Ailenle sağlıkla nice güzel bayramlara... Sevgiyle kal...
Selma - DUSBAHCESI dedi ki…
Muhtesem bir goruntu, ellerine saglik.
Pembe Tatlar dedi ki…
Oooo harika olmuş ellerine sağlık canım...
Bende meyveli istiyorum:D:D:D:D
ozlemhan dedi ki…
Canım benim geçmiş bayramın kutlu olsun daha nice güzel bayramlara
HÜLYA dedi ki…
yine harika bir pasta olmuş ellerine sağlık insanın hem gözüne hem midesine hitap etmek bu işte... afiyet şeker olsun
cimcime dedi ki…
Güzel blogunuza maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım, selamlar.
anneminkizıyim dedi ki…
Hhiiiim nefis olmus ellerine saglik canim, sevgiler....
TAZE NANE dedi ki…
Yani görüntünün güzelliğine bak.
Ne kadar harika böyle.
Sevgiler canım.
müjde dedi ki…
Enfes bir pasta olmuş Banucuğum.Ellerine sağlık.Sevgiler...
Banucuğum neffis görünüyor pasta.ellerine sağlık.her zaman ki gibi harikasın canım.çok öpüyorum.sevgilerimle...
Adsız dedi ki…
banucum ellerine sağlı kcanım..sitene ne oldu?
banu kırmızıgül dedi ki…
Arkadaslar tesekkur ederım.

yosunbuka canım tesekkur ederım.
sıteyı kapattım sıkıldım bloggerde ozgurum herseyı daha kolay yapıyorum ayrıca ısden dolayı cok guncellıyemıyorum sıteyı boyle ıyı yanı kafam rahat :)
www.bademciceği.com dedi ki…
slm banucugum bu nasıl güzel bir pasta bayıldımmm. gözümü alamadım canım ellerine saglık.harikasınn senn.banugum benim eski sitem icin link vermiştin canım sitemin ismi degişti eski ismi papatyasofrasi idi o iptal oldu canım yeni ismi bademciceği.com sitendeki linki bademciceği.com olarak degiştirirsen sevinirim canım.sitemi ziyaret edersen sevinirim senin gibi bir ustanın sitemi ziyaret etmesi ve yorum yazması beni cok mutlu eder:)hoşcakallll sevgiyle kal.
Unknown dedi ki…
Banu'cum kim bilir neler kacirdim simdi oturup bakmam lazim. Aylardir obur sitene girmeye calisiyorum ve giremiyordum burayi bir deneyim dedim birde bakarimki sen bu tarafta devam ediyorsun. Nasil uzuldum kac aydir neleri kacirdim acaba:) neyse tekrardan bulduguma sevindim en azindan.
Sevil Şahin dedi ki…
amanında amanın valla bayıldım ellerin dert görmesin..
Unknown dedi ki…
Hayattimda gördûgüm en gûzel pastalardan biri, ellerin dert görmezsin. Denemeyi çok isterdim ama ne yazikki karo'yu fransada bulamiyacagim :( Seni izlemeye almak istiyorum ama tiklayacak yer bulamadim :(( Site harika çok sevdim inan. Basarilarin devamini diliyorum. Sevgiyle kal... Ayla
ramazan cekic dedi ki…
Harika glasolu pasta ve resim fotografin canliligini cok begendim
buzlubadem dedi ki…
Bu sadece etkileyici değil, başdöncürücü:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

frambuazlı kek

tel kadayıflı kek

eclair ve pastalar için parlak sos yapimi