terbiyeli balık çorbası




Balık çorbası sevenler için ayrı bir lezzet. terbiyeli yapmadan farklı tarilerde uygulanabilir. ben mırlan balığı aldım. mevsimine göre çıkan palamut, kırlangıç vb. yapabilirsiniz.



Malzemeler:

2 adet mırlan balığı fileto

2 orta boy patates

2 orta boy havuç

2 çorba kaşığı un

1 yumurta sarısı

yarım limon suyu

tuz karabiber

1,5 litre su

2 çorba kaşığı sıvıyağ

maydanoz


Yapılışı:


suyu kaynatın. yağı ekleyin içine küp küp dogranmıs balık ,patates ve havuçları ilave edın. biraz kaynasın. 2 kaşık unu biraz su ile ezin çorbaya ilave edin karıstırarak pişirin. yumurta sarısını limon suyu ıle cırpın çorbaya ilave edin. karabiber ,tuz ve ınce dogranmıs maydanoz ılave edın karıstırın. servıs yapın.

Yorumlar

Zerrin Pasta Evi dedi ki…
Banu'cuğum,

Ellerine sağlık canım.

Benim annemde çok güzel yapar :)) Yapsa da içsem :))
Annem iskorpitten veya kırlangıçtan yapar.

Sevgiler...
Adsız dedi ki…
Merhaba,

Balık çorbasını çok severim. ellerinize sağlık.

yemeksihirbazi.blogcu
NiNo dedi ki…
ayy ne kadar guzel gorunuyor renkleri filannnnnnnnnnn ellerine saglik canim
Cafe Gusto dedi ki…
Tarifini görünce Samsun'da balığa çok rahat ulaşma imkanım varken neden hiç yapmadığımı düşündüm..Bu kış mutlaka denenecek..sevgiler...
Adsız dedi ki…
Banucum, fotoğraf enfes.. Tarifte bir o kadar güzel.

Beyaz etli herhangi ir balık olur değil mi. lakin burada alamut, mırlan bulmak pek söz konusu değil. Çabuk tarafından denemek istiyorum tarifi :))

ellerine sağlık
sıcacık sevgiler.
banu kırmızıgül dedi ki…
Arkadaslar cok tesekkur ederım. sevgılerımle..

zerrınım canım tesekkur ederım.
kılçığı yogun olmayan :) her turlu balık olur hatta yengec etı karıdes etı olur. sımdıden afıyet olsun.
not: hamsı balıgını tavsıye ertmem :)
Adsız dedi ki…
Banu'cum görüntü süper,tadı nasıldır kimbilir..Eline sağlık..Sevgilerimle..
Adsız dedi ki…
banucuuum nefis nefis..ellerine sağlık..çok merak ettiğim bu çorbayı deneyebileceğim sonunda:)
Sevgili Banu çok leziz görünüyor çorba.eline sağlık.ben hiç balık çorbası içmedim ama sanırım bana uzak bir lezzet.sevgiler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

frambuazlı kek

tel kadayıflı kek

eclair ve pastalar için parlak sos yapimi