örgülü yuvarlak açma


nefis oldu tavsiye ederim. not defterimi karıstırırken buldum tarifi.
nereden aldığımı yazmamışşım :)

Malzemeler:

3 su bardağı un ( ayarlayın)
1 su bardağı ılık süt
1 paket maya ( 1 çorba kaşığı)
1 yumurta
50 gr erimiş ılımış tereyağı
2 yemek kaşığı seker
1 çay kaşığı tuz
üzerine 2 yumurta sarısı

Yapılışı:
mayaya sütü ekleyin eritin diğer malzemeleri ekleyerek karıstırın un ilavesi ile yumusak bir hamur yapın bir saat mayalayın. hamuru 9 eşit parçaya bölün her parcayı 3 parçaya bölun seritler yapın saç örgüsü sekli verin. simit sekli verip tepsiye dizin. 30 dakika mayalayın üzerine yumurta sarısı surun. susam serpin. önceden ısınmış fırında 180 derecede pişirin.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
banucum örgülü açmalarını yaptım nefis oldu...tarif için teşekkürler...herkese tavsiye ediyorum tel tel açma yemek istiyorsanız hemen deneyin...öptüm sevgiler....
banu kırmızıgül dedi ki…
canım benım merhaba.
ellerıne saglık cok sevındım . cok lezzzetlı olur. afıyet seker olsun sevgıler ....

Bu blogdaki popüler yayınlar

frambuazlı kek

tel kadayıflı kek

eclair ve pastalar için parlak sos yapimi