böğürtlenli cheesecake




cheesecakeyi evde cok sevıyorlar artık ramazanda sık sık yaparım...

Malzemeler:

taban için:

2 paket burçak bisküvi
100 gr yumusak margarin

Cheesecake:
3 yumurta300 gr süzme yoğurt400 gr labne peynir160 gr tozşeker100 gr krema30 gr unVanilya

üzerine:

dondurulmuş böğürtlen
Dr. oetker meyve sos ahududu çilekli.
jöle veya pelte yapmak istemedim bu sos cok yakıstı. tavsıye ederım..

Yapılışı:

bisküvileri robota alın iyice kıyın yagı ekleyın tahta kasıkla bırbırıne yedırın yaglanmıs kelepcelı kalıbın dıbıne ve 2cm kenarlarına kadar yayın bastırarak.

cheesecake için

şekeri bır kaba alın ıcıne yogurdu,kremayı peyniri ekleyin mikserle 10 dakıka cırpın icine teker teker yumurtaları ekleyerek cırpın vanılya ıle unu ekleyın karıstırın biskuvılı tabana cheesecake dökün önceden ısınmıs 150 derecede 45 dakıka pısırın. cıkartın sogusun uzerını kapatıp bır gece dolapta dınlendırın. uzerıne ıstedıgınız meyvelerden dızın ben bögurtlen dızdım . sosu hazırlayın uzerıne gezdırın duzeltın 1 saat dolapta bekletıp servıs yapın.


Yorumlar

Adsız dedi ki…
denedim ve super birsey oldu, artik bol bol cheesecake yaparim misafirlerime, sagol canim tarif icin.
banu kırmızıgül dedi ki…
ellerine sağlık canım çok sevindim. segiler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

frambuazlı kek

tel kadayıflı kek

eclair ve pastalar için parlak sos yapimi